Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Maria Fogmar - 25 augusti 2008 01:23

Just ja, har ju glömt berätta vad jag gjorde i lördags..

Jag har haft mina hästar i samma stall (Örnbergs) sen 1989, och för cirka 3 veckor sen så ringer Marie och säger att det ska bli en återträff för alla "gamla rävar" som har varit i stallet dom senaste 30-35 åren.

Åh va kul!!

Så i lördags va det dags, vi träffades i stallet kl 18 och sen tog vi oss till Gärdeby golfklubb för att förtära egen medhavd mat o dryck.

Vi blev nog ca 20 st till slut, så himla kul o träffa alla igen!

Många träffar man ju var o varannan dag men några har jag inte sett på 5- 10 år, jättetrevligt. :)

Så där satt vi hela kvällen o pratade gamla minnen, gick igenom alla hästar som har passerat och andra galna upptåg. :)

Några hade med sig fotoalbum och dom va ju inte direkt från igår om jag säger så, skratt!

Har ju glömt att man har varit SÅÅ liten, smile


Vi va nog alla överens om att detta måste vi göra om!

Av Maria Fogmar - 25 augusti 2008 01:11

Jaha, då har man semester igen i två veckor...

Ska bli så skönt.. MEN...... OS är ju slut nu!!

Nu har jag ju ingen ursäkt att ligga i soffan hela dagarna, smile

nu MÅSTE jag städa :S

Men jag kanske slipper- har fått ett lite udda problem med min vän dammsugaren.. Tog fram min vän häromdan och skulle dra ut sladden- ni vet

en sån där som matar in av sig själv när man rycker till..

Tji fick jag!! Fick ut sladden knappt en meter.. sen va det tvärstopp, har slitit så jag trodde sladden skulle gå av men den sitter där den sitter.

Åker inte ens in igen- SUCK!!

HUR LÄTT ÄR DET ATT DAMMSUGA MED EN METER SLADD!!??

Så jag ställde helt sonika undan min lilla vän igen. :)

Hmm.. får väl gå lös med en skruvmejsel imorrn kanske.. :)

Man ska ju "pyssla" med nåt på sin semester.. hrmm..

Ovido - Quiz & Flashcards