Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Maria Fogmar - 20 juli 2009 22:06

I torsdags åkte jag och Emelie till Sandviken med Snappie för tävling, Simba va också med så klart. :)

Det va Corn horse show som hade en 3 dagars tävling, dubbel aqha show och allbreeds klasser.

Jag red flera klasser med blandade resultat, Snappie gick helt ok men blev lite trött i värmen och så klart av att tävla i flera dar. Va ju ett tag sen vi tävlade en hel show.

Vi kom 2a i en allbreeds reining av ca 10 tror jag det va, sen blev vi dubbel 3a i senior reining av 5 st, 6a i del ett av en allbreedscup av ca 14?, 8a i del 2 av cupen, gick iallafall vidare som en av dom 6 bästa till finalen men där gjorde jag bort mig så det gick åt skogen, smile...

Red också en Ladies reining där vi va 7 st med och den vann jag, så summa sumarum- helt ok!

Ovido - Quiz & Flashcards