Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Maria Fogmar - 18 augusti 2009 22:19

Gick av sista natten imorse så nu är jag ledig tills på söndag- skönt!


Det fullkomligt ösregnar ute, mysigt om man sitter inne men jag hade ju tänkt att rida idag..

Vaknade på eftermiddagen av världens oväder :( så Snappie fick vila idag, inget han verkade lida av iallfall. smile..

Ska bli kanonväder imorrn och på torsdag, har lite svårt att tro det nu dock men hoppet är ju det sista som överger en säger dom så....


Tog in småhästarna hemma också så dom ligger i nyhalmade boxar och myser nu. :)


Själv så ligger jag i soffan och trängs med Simba som bestämde sig för att ha lite kvalitetstid med matte så han har lagt sig raklång bredvid mig, liiiiite trångt men väldigt mysigt. :D


Njuter av att bara va hemma hela kvällen och frossa i godis och ostbågar, JAAA jag vet att det är mitt i veckan men jag har faktiskt jobbat hela helgen så det här är min "helg". :)

Ovido - Quiz & Flashcards