Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Maria Fogmar - 25 augusti 2009 08:37

Har precis kommit hem från jobbet så nu väntar sängen....

Sista timmarna på jobbet så fick jag så in i h-vete ont i ena knät, en riktigt molande värk som gör att man bara vill ha av benet eller nåt.

Funderade om det kunde va växtvärk så jag frågade en av stammisarna (som är 35 år) om man verkligen kunde ha växtvärk när man har passerat 30?!?!?!

HAHAHAHAHA, asgarv!

Vi kom fram till att det bara va att inse att den tiden är förbi med marginal och att man får vänja sig med tanken att man helt enkelt börjar bli UTSLITEN, skratt!


Tyckte det lät mycke bättre med växtvärk.......hrm.....


Nej nu ska jag sova några timmar sen ska jag rida Snappie och efter det.....

ska jag på kräftskiva hos Malin!!

Vi har bjudit ALLA vi känner så det blir hon och jag.. ASG!!


Hennes brorsa hade sagt "vadå, är det bara ni två eller?? Ska ni sitta där med kräfthattar o hela baletten??"

KAN DU GE DIG F-N PÅ!!!!

Och jag lovar att vi kommer skratta så tårarna rinner =)


Jag sa för övrigt att han bara va avundsjuk och egentligen också ville ha en kräfthatt så vi ska fixa en till honom tror jag. :P


Sov gott!! 

Ovido - Quiz & Flashcards