Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Maria Fogmar - 4 januari 2011 21:46

Nytt år- nya möjligheter! :)

Verkar bli ett spännande år, har idag hämtat min nya häst!

Har köpt en islänning, sto född 17 maj 2010.

Jättefin tjej som blir musblack, har nu alla möjliga färger..

Är nog många som kommer att höja på ögonbrynen nu och undra varför JAG har köpt islänning...

- ska du byta inriktning?

- ska du sluta med western?

- ska du sälja Snappie?


Svaret är nej, nej och NEJ!!

Har velat ha en islänning i ca 10 år men inte hittat den rätta, nu har jag gjort det och det känns superbra. :)

Anser att denna utmaning är ytterligare ett sätt för mig att utvecklas som ryttare inom alla dicipliner så jag ser med spänning fram emot vad jag kan åstadkomma med denna lilla individ. :)


http://www.youtube.com/watch?v=eFdo6hcKFws


Solfaradis från Jenn


Solfaradis betyder "hon som färdas med solen", dagen då hon föddes va den första varma soliga dagen på året så vi tyckte det passade henne bra.

Från Jenn kommer helt enkelt från hennes uppfödare, Jennifer, då hon inte äger en egen gård så blev hon döpt efter henne. :)

Hon är efter Isak från Lindnäs och undan Spóla frá Eyrarbakka.

Ovido - Quiz & Flashcards