Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Maria Fogmar - 6 oktober 2008 13:00

Igår va jag och Simba på inofficiell utställning i Jälla ridhus.

Och tack gode gud för att det va inomhus för det hällregnade ute!

Det va ca 325 hundar anmälda så det va livat värre när vi kom dit.

Jag och Emelie placerade oss på en filt bredvid "min" ring och Simba la sig till rätta på en gång, jättemysigt att få mysa med matte ju. :)

Simba gick sedan mot 3 st hanar och blev placerad 2a med HP.

Han har vuxit en del och blivit högre så bredden har inte riktigt hängt med.. :)

Är jättenöjd med honom och han skötte sig så bra med tanke på omgivningen, så mycke hundar på ett o samma ställe som skäller och trängs kan ju få vilken hund som helst att stressa upp sig. Men inte Simba eller!

Han fick ett ben när vi kom i entrén så han låg o smaskade så nöjt så!

Vann klassen gjorde Boyzone´s Ace Up The Sleeve, stort grattis!

Tack Mia Norman för att jag fick några bilder som du tog på oss denna dag.

Domarkritik finns snart på min hemsida under "simba".


Ovido - Quiz & Flashcards