Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Maria Fogmar - 19 oktober 2008 00:43

Idag har jag haft en riktigt härlig höstdag!

Började dagen med storkrattning av hela tomten hemma med Torvald o Karin, det blir ju en hel del löv då vi har stooora lönnträd. :)

Simba va så klart med o hjälpte till (hrm...)

Se bildbevis nedan, skratt..

När det va klart åkte Emelie och jag till gimo på höstmarknad, fyndade jättemycke "bra o ha" grejer. :) Köpte också supermysiga mjukisbyxor med tillhörande tröja.

Va väldigt nöjd när vi åkte därifrån.

På vägen hem satt vi o funderade på vad man skulle hitta på under kvällen,

vi kom på den brillianta idén att vi kan väl gå på bio!!

Har inte varit på bio på hundra år, så det började bli dags! :)

Sagt o gjort, hem o ta in hästen. Åkte med Simba till mamma o pappa, sen stack vi in till uppsala.

Det blev "Rallybrudar" på Spegeln, jätterolig film så den kan jag varmt rekomendera.

Nu är jag hemma i soffan igen, något stel i ryggen :S, jag är inte riktigt gjord för att sitta i en biosalong i över 2 timmar men det va det värt.


(hmm.. fel datum på Simba bilden, ska va 18/10...)

Ovido - Quiz & Flashcards