Alla inlägg den 16 december 2008

Av Maria Fogmar - 16 december 2008 12:45

I Söndags va Simba och jag på vår första leonbergerträff!

Dom som äger leonberger runt omkring där jag bor brukar träffas och ha lite skoj med hundarna och den här gången hade vi möjlighet att vara med.

Vi åkte till Östhammar och åkte ut på en liten väg som sen ledde ut i skogen, där gick vi vidare med hundarna och stannade i en glänta och hade picnick. Några av hundarna fick springa lösa o leka, och gissa om Simba sprang- skratt- han va i himmelriket!!

Jättetrevligt o träffa så många lejon, det va sammanlagt 11 hundar!


Av Maria Fogmar - 16 december 2008 12:42

Snappie har fått nya täcken!

Har införskaffat mig 2 nya täcken, Rambo horsewear, quartercollection.

Lika som Malin har köpt till sin Jazzie. Superfina!!!

Malin köpte svarta så jag slog till på vinröda. :)

Här är bilder på stalltäcket...

Köpte ett sheet också men det har jag inte fotat.

Av Maria Fogmar - 16 december 2008 12:40

Nu har min dator totalt gett upp livet som just dator!

Skärmen har blivit helt vit och troligen är det grafikkortet som har gott åt h-vete.... KUUUUUL!!! nej inte mycke...

Sitter just nu hos mamma o pappa och speedbloggar lite, skratt!

Så nu kommer lite händelser i efterhand, håll tillgodo!!

Ovido - Quiz & Flashcards