Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Maria Fogmar - 3 oktober 2009 19:45

Nu är hösten här.. brr..

Häromdan när jag red på ridbanan så sken solen, plötsligt kom det in lite regn men solen fortsatte skina så då lyste 2 fina regnbågar på himlen. Märkligt hur vädret kan va ibland...

Har jobbat 2 nätter nu och det har varit svinkallt! Blev tvungen att skrapa rutorna när jag skulle åka hem på morgonen! Tvi vale! Det är bara att börja vänja sig....

I morse när jag åkte hem så va det 4 minus grader ute, frostvitt överallt.

Vackert javisst men fy va kallt. :)

När jag sen vaknade på eftermiddan så spöregnade det och blåste- snacka om väderomslag.

Skitväder med andra ord så nu står alla hästar inne och myser.


Även Simba har intagit skitväderspositionen.............


  


Han har ockuperat den ena soffan och jag den andra. :)

Min njutning varar dessvärre inte så länge för jag har 2 nätter kvar att jobba.

Ska fixa lite käk nu och försöka ladda batterierna.


Ps. nu snarkar Simba, orättvist.. :(

Ovido - Quiz & Flashcards