Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Maria Fogmar - 12 oktober 2009 23:34

Sista dagarna har varit minst sagt fullbokade!

Jag har 3 stycken hästar som står hos mig på försäljning (se ny länk på min hemsida- saluhästar) och nu har det varit visningar från morgon till kväll sen i fredags förra veckan.

Och förutom det så har jag haft lektioner, svarat på mail, mängder av telefonsamtal osv osv..

Sen så ska ju så klart alla hästar ridas inklusive min snappie så det har milt sagt varit full fart.

Är verkligen jättekul, och jag pratar/ träffar så många härliga hästmänniskor som letar efter en ny kompis.


Det är tur att jag har det jobbet jag har så jag har möjlighet att ha tid med allt detta. :)


Nu måste jag hoppa i säng för imorrnbitti har jag en ny visning!


Sov gott alla för det kommer garanterat jag göra, smile..


Ovido - Quiz & Flashcards