Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Maria Fogmar - 20 oktober 2009 00:16

Det är fortfarande full fart med visningar, mail m.m men nu har en av hästarna hittat ett nytt hem. :)

Nämligen ponnyn Quinta, underbar liten kolsvart donna som nu bor hos familjen Holm.

Stort lycka till önskar jag dom med denna fina ponny!


För övrigt så är hösten här nu med regn och rusk, burr....

Medeltemperaturen ligger på 4 plusgrader! Inte direkt en favoritnivå för mig....

Den här tiden är verkligen värst, visst det är jättefina höstdagar när det inte regnar och blåser

nordanvindar men när det gör det så blir man ju helt genomfrusen bara man står still 2 minuter.


Nu är klockan som vanligt alldeles för mycke så jag ska försöka slita mig från datorn och ta mig till sängen för imorgon väntar nya äventyr! :)

Ovido - Quiz & Flashcards