Alla inlägg den 5 november 2009

Av Maria Fogmar - 5 november 2009 18:54

Igår bar det av för leverans av den sista av "mina" försäljningshästar.

Det är nu Tuffe som har fått ett nytt hem hos Viktoria.

Tanken är att hon ska träna för mig och sedan komma ut och tävla nästa år.

Ska bli jättespännande och jag önskar henne all lycka till med denna häst!


Nu har jag för tillfället inga fler hästar till försäljning men lektionerna rullar på som vanligt så det är fullt upp iallafall. :)

Av Maria Fogmar - 5 november 2009 18:42

Sååååååååå typiskt!!!

Precis samma månad som man har betalt klart på datorn och bindningstiden på det mobila bredbandet jag har har gått ut så går modemet sönder?!?!? SJÄLVKLART!!!!

Det är väl tidsinställt på att sluta fungera just då... Morr.....

"hittar inget nätverk", "systemfel" osv..

Ringer telia support och vi går in i diverse program på min dator och drar slutsatsen att datorn inte ens har kontakt med nåt modem längre.

"Du får gå in på teliabutiken så får dom testa ditt modem." säger killen i luren-

Gå in o gå in?!? Jag har för f-n 4 MIL enkel resa för att "gå in" på telias butik.

Sa som det va att jag precis har betalt klart så det är väl självklart därför det går sönder nu.

Ehh, ja svarar killen...

MEN TILL MIN STORA TUR!!!!!! Så har telia just nu ett erbjudande på ett NYTT abonnemang med ett NYTT modem!

Vilken tur jag har och vilket fantastiskt sammanträffande.... hmm...

Jaja, modemet får iallafall följa med mamma in till stan imorrn för att testas i en teliabutik!

Under tiden surfar jag i MOBILEN, tekniken ääääär underbar så länge den FUNGERAR!!

Ovido - Quiz & Flashcards