Alla inlägg den 6 november 2009

Av Maria Fogmar - 6 november 2009 14:16

Började dagen med att (som vanligt) försova mig rejält.. suck..

Bara att inse, jag är ingen morgonmänniska. Finns ju en anledning att jag klarar av att jobba natt. smile..

Nåväl, mitt modem får således följa med mamma till stan imorrn istället för jag vägrar att åka till stan idag för jag ska sova nu- går på inatt..

Kom till stallet liiiite senare än vanligt, tur man har både en häst och en hund som är lika morgontrötta som jag..

Gick ut på volten för att rida Snappie men va så seg att jag tänkte skit samma det får gå som det går så jag red ut i skogen istället. Mr Snappie är ju inte van att bli riden i skogen så han brukar få en hel del trix för sig när vi rider ut, han är inte rädd för nåt eller så men han kan bli lite pigg och är man van att ha staket runt sig när man blir riden så blir allt väldigt spännande när man får gå ut alldeles fritt rakt ut i skogen.

Det gick iallafall jättebra och vi lufsade runt i skogen ca 1 timme, skönt!


Nu ska jag hem (våldsgästar päronens dator för tillfället..) och lägga mig i soffan och sova.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards