Alla inlägg den 7 november 2008

Av Maria Fogmar - 7 november 2008 20:49

Idag har jag hjälpt Helena och kört hennes häst Jansson till Vittinge,

han ska va på foder där hos hennes systerdotter.

När vi är hos hennes föräldrar och ska hämta John (Helenas son) på vägen hem så ringer min mobil..

-hej, det är Cattis på blomsteraffären, vi har blommor till dig är du hemma?

öhhhhhh, va?? till mig?

jaaa, jag är hemma om en liten stund så lämna dom vid dörren..


????????????? vem skickar blommor till mig....

NÅGOT nyfiken river jag upp pappret och får se en fantastiskt bukett med rosor och allt möjligt i.

På kortet står- Välkommen till Hööks hästsport, Mia & Susanne.

Jag har, som inte så många vet- än, fått nytt jobb. Jag jobbar nu på en statoil mack som ska läggas ner i februari nästa år.

Jag har jobbat där i 10 år så det känns lite konstigt att den ska stängas...

Sökte iaf jobb på Hööks, dom öppnar en ny butik i Uppsala den 29 januari, och av 120 sökande så fick jag jobbet. Superkul!

Så idag fick jag då en jättebukett blommor från dom. TUSEN TACK!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards