Alla inlägg den 15 november 2008

Av Maria Fogmar - 15 november 2008 23:07

För er som inte känner mig så bra så kan jag tala om att rubriken är LITE smått ironisk..... smile

Jag lagar typ ALDRIG mat hemma eftersom jag alltid jobbar kväll så mina vänner brukar skratta åt ekot i mitt kylskåp....


Men ikväll slog jag till med middagsbjudning! :)

Emelie och Thomas kom över och vi fixade tacos, jättegott!

Vi dukade upp framför tvn och kollade på stjärnor på is och sing along. :)

Just nu ligger vi jästa och utslagna i soffan o slötittar på en film..


Tidigare idag så klippte jag Emelies häst, han ser ut som en björn så han blir så väldigt svettig när hon rider. Han blev jättefin.

Har äntligen slutat regna men är så klart fortfarande väldigt skitigt..

Månen lyser som bara den ikväll så det är nästan "ljust" ute nu. :)

Ovido - Quiz & Flashcards