Alla inlägg den 30 november 2008

Av Maria Fogmar - 30 november 2008 15:21

Idag är det första advent och det regnar........... Kul!

All den fina snön är nu (nästan) ett minne blott..

Jag har varit ledig denna helg och hade bestämt sen länge att jag skulle storstäda hemma och göra julfint. hrm....

Ja ja, jag torkade av i fönstren iallafall innan jag ställde dit adventsstaken, räknas det....? :S

Man blir ju inte så superladdad direkt och skura golv o fixa när hunden är ute o klafsar i lera igen..

Nej blev inte så mycke med den städningen.... och idag är det ju söndag och då ska man vila! ;) så nu ligger Simba och jag i varsin soffa o slöar, han med ett nytt fint ben och jag med en chokladkaka!

Kanske får ett ryck senare, vem vet... undrens tid är ju inte förbi, smile...


Har iaf kört hem hö till småhästarna så lite har jag åstadkommit. :)

Nu ska jag ner till stallet och ta in Snappie, är sååå ridsugen, har ju inte kunnat rida på några dar pga vädret. Kanske tar mig till ridhuset nån dag så han får jobba lite.

Ovido - Quiz & Flashcards