Alla inlägg den 13 november 2008

Av Maria Fogmar - 13 november 2008 22:13

Suck!! börjar ledsna rejält på detta regnande.....

Hästarna är skitiga, hunden är skitig ( ja, en leonbergervalp på 40 kilo med massa spring i benen blir skitig!! :) ), bilen är skitig, ALLT är lerigt!

Det är grått, äckligt, blött, tråkigt och första advent!! om 2 veckor.....

Slog mig idag när jag kollade almanackan...

Herregud va tiden går fort!

Ja det är väl bara att börja julstäda då, smile..

Men det börjar hända en hel del nu...

Macken som jag jobbar på ska ju stängas 10 februari så det börjar minska på varor... Känns lite overkligt.. Kom på mig själv när jag skulle fylla på med chips att jag inte behövde bry mig om datumet på påsarna längre, dom gick ut i april och då finns ju inte butiken kvar.... snyft..

Och den 7 januari börjar ju jag på Hööks! Det är ju snart!!

Min nya chef ringde mig faktiskt idag, jättekul! Visade sig att vi hade gemensamma bekanta, skratt ja världen är inte så stor.. :)

Vi ska iallafall träffas i december hela nya gänget (vi är 4 st.) och käka lite o lära känna varandra. Butiken är ju helt ny så vi ska bygga upp den tillsammans med alla hyllor och varor, ska bli jättespännande att få va med från scratch.


Ska försöka gå o lägga mig i skaplig tid idag, har jobbat kväll så jag är inte ett dugg trött nu men klockan ringer 4.40 för jag ska öppna imorrn (kl 06.00)

så jag borde sova lite...

Har lyckats somna i soffan hela veckan och vaknat till vid 02... och förflyttat mig till sängen. Varför lär man sig aldrig???????

Snart, jag ska bara......... smile..

Ovido - Quiz & Flashcards