Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Reklam???

Av Maria Fogmar - 25 oktober 2009 13:51

Men va fan!!!!

Helt plötsligt ligger det reklam från Telia i mitt inlägg?!?!?!

Fan va fräckt, jag har då INTE godkänt det. Morr.......

Har ingenting emot Telia men ändå..... 

 
 
Malin Hedén

Malin Hedén

26 oktober 2009 10:39

Jag satt faktiskt och tänktepå det här om kvällen, att bloggagratis inte har reklam? Typ den enda? Det fick jag äta upp. Dagen efter finns reklam i min blogg *skrattar*.
Den går att ta bort, men då får man BETALA. Tydligen är det för att bloggen ska kunna finansieras med utymmen för billiga bilder etc?
Ja, ja! Bara att gilla läget antar jag.
Kramis

http://www.malinheden.se

 
Malin Hedén

Malin Hedén

26 oktober 2009 10:41

Ps. Gevalia reklamen matchar faktiskt din blogg med sina gröna blad ;-). Du ska se hur FUUUL den är i min blogg *hahaha* Ds.

http://www.malinheden.se

 
Moi

Moi

27 oktober 2009 16:35

Javisst är det korkat med reklam. Visst jag fattar att bloggen typ ska finansieras på ngt sätt, men vadå varför ska vi betala för att slippa reklam. Det är ju vi som bloggar och fyller deras hemsida (bloggagratis) med våra dagars innehåll och händelser.
Nåväl bloggagratis har ju sina fördelar också. man kan ju
t ex lägga in ett inlägg tillbaka i tiden, vilket inte är möjligt på t ex blogspot !

http://buzfamily.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Fogmar - 15 maj 2011 21:21

I april va jag iväg på en viltspårskurs med Simba. Varken han eller jag har någon gång tidigare spårat eller gjort nåt liknande så det va lite pirrigt. :) Kursen va 2 dagar och det va jätteroligt. Simba fattade snabbt vad han skulle göra och tyckte...

Av Maria Fogmar - 30 mars 2011 15:15

Den 20e mars fyllde min fina Snappie 8 år! Galet vad tiden går.. :) Och hur kan man bättre fira detta än att åka på clinic för Rick Lemay! Sagt o gjort, jag lastade pållen och tog Emelie o Simba med mig och åkte till Long valley i Nykvarn. De...

Av Maria Fogmar - 16 februari 2011 23:20

Idag kom jag äntligen iväg till ridhuset med Snappie :) Han har vilat sen vi gick omkull helt enkelt för att jag inte har lust att rida på is längre, märkligt va? :P, dessutom har jag haft en trasig ruta på transporten men nu är det fixat så jag ku...

Av Maria Fogmar - 21 januari 2011 13:11

Jaha, då har man varit på sjukhuset för första gången sen jag föddes för snart 33 år sen....   Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Skulle jobba extra på natten men på eftermiddagen så red jag Snappie på ridbanan, det va blankis...

Av Maria Fogmar - 4 januari 2011 21:46

Nytt år- nya möjligheter! :) Verkar bli ett spännande år, har idag hämtat min nya häst! Har köpt en islänning, sto född 17 maj 2010. Jättefin tjej som blir musblack, har nu alla möjliga färger.. Är nog många som kommer att höja på ögonbrynen ...

Ovido - Quiz & Flashcards