Alla inlägg den 12 april 2009

Av Maria Fogmar - 12 april 2009 20:36

Hann inte blogga igår..

Jag red en sväng med Emelie igen och den här gången hade jag inte ridit lika mycke på volten innan så han va lite småstingslig men lyckades hålla sig i skinnet iallafall.

Jag hade gjort i ordning 2 stora räkmackor som vi efter ridturen glufsade i oss i solen utanför stallet- mums!

På kvällen så vad det sedvanlig utgång i Uppsala med Marie, vi hade som vanligt riktigt kul. :)


Idag red Emelie och jag igen, det va sista ridturen med Nippe då Emelie har sålt honom nu... Vi får se om hon hittar en ny häst så småningom.

Nya ägarna kom o hämtade honom idag på eftermiddan.


Vi red en riktigt härlig tur i solen, va ute ca 2 timmar och skrittade hela tiden. Jättemysigt, Emelie hade med sig sin kamera som jag la beslag på och fotade oss åt alla håll o kanter.

Måste ju ha en gäng bilder på sista turen =) så det blev alla tänkbara motiv längs vägen, Nippes öra, en konstig tall, Snappies öron, ett stenrös, Nippes öga, en krokig gren, Nippes rumpa, blåsippor, Nippes framben, telemasten osv osv skratt! Lite annorlunda men det är ju det som kul!

Vi skrattade iallafall när vi gick igenom bilderna. =)


Det blev en riktigt mysig sista tur så det kommer vi att minnas!!

Ovido - Quiz & Flashcards