Alla inlägg den 16 april 2009

Av Maria Fogmar - 16 april 2009 22:21

Idag blev det tvärtom...

Jag red Snappie på förmiddan och det gick jättebra.

Sen åkte jag hem och grejade ett par timmar för att sen åka tillbaka och gå samma runda som Emelie och jag gått dom senaste dagarna.

Emelie va inte hemma idag så jag tänkte gå själv.


Och vad inträffar?!

Jo jag är ombytt och klar för att åka, tittar ut.... och....

det spöregnar!!

Men va f-n!

Visst det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder men hallå..

Har ingen större lust och gå nästan 1 mil i gummistövlar och riskera att få skavsår, så det va bara att strunta i den promenaden.. mutter... :(


Jaja, har haft lite kul på kvällen iallafall. Jag hämtade Sanna nere i Alunda och åkte till Helena Stark för hon skulle tatuera Sanna.

Helena har precis börjat tatuera och hon är jätteduktig!

Jag har själv två tatueringar så jag fastnade så klart vid Helenas dator och ex antal motiv att bläddra i... =)

Kan lova att har du väl gjort en tatuering så tänker du redan på vad nästa ska bli. :P

Jag har lyckats hållt mig i 9 år men nu när Helena har börjat så kanske man trillar dit igen...smile

Ovido - Quiz & Flashcards