Alla inlägg den 24 april 2009

Av Maria Fogmar - 24 april 2009 01:09

Jaha, klockan är 01 och jag är inte det minsta trött.....

Bara skit på tv också.. suck..


Har iallafall haft en jättebra dag, red Snappie på förmiddan och det gick jättebra. =)

Har varit riktigt varmt och skönt idag, passade på och tvättade bilen också.


Nu kom Simba också och gav mig en blick från ca 10 centimeters avstånd som sa ungefär- gå o lägg dig för i helvete!!! skratt

Ja herregud, inte undra på att man snoozar alarmet en timme på mornarna..


01.26 nu kom tidningsbilen....


Blev förresten ingen promenad idag, jag jobbade..

Men vi gick ytterligare en ny runda igår, ett mellanting på långrundan och den på 8.6 km. Vi har inte mätt upp den men tror att den är runt 1 mil eller precis strax under. Vi hade stegräknare och den slutade på drygt 15000 steg!

Konstigt nog så har jag inte ett dugg träningsvärk, tycker ju att man iallafall kunde ha ont i benhinnorna eftersom vi går på asfalt men inte då..

Skönt för annars hade nog latmasken krypit fram.. smile


Hurra, nu gäspade jag iaf! Det kanske finns hopp..

Ska kolla klart på American choppers nu, det slutar kl 02... om en kvart..

sen SKA jag gå o lägga mig! =)

Ovido - Quiz & Flashcards