Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Maria Fogmar - 2 maj 2009 22:03

Nu ligger bilderna som Malin fotade på Snappie i mitt galleri.

Superfina bilder!!! =)

Av Maria Fogmar - 2 maj 2009 14:37

Ja då har vi klarat av Valborg igen då..

Väldigt fint väder och Emelie och jag åkte in till Uppsala på dan och gick runt o tittade lite, jättemycke folk ute så klart.

Alltid kul o titta på folk.... sånna här dar verkar det ju vara fullt tillåtet att klä sig hur som helst och uppföra sig därefter, skratt

Ja, herregud.. Mycke ska man se innan ögonen trillar ut!


Inte att glömma- Simba fyller 1 år idag!!! Grattis "lilla"nalle!!


På kvällen åkte jag in till stan igen men denna gång med Marie, vi skulle ut o dansa som vanligt. =)


Igår kom Malin till mitt stall och filmade när jag spann med Snappie, ska lägga ut det på hemsidan. Måste ju visa att han faktiskt har utvecklats sedan filmen när jag tävlar honom som 4 åring. =)

Det blev en del bilder också som jag säkert får lägga ut i mitt galleri om jag ber snällt. smile.. Eller hur Malin.. blink blink =)

Jag har lagt ut lite "nygamla" bilder i galleriet som jag inte har visat tidigare så gå gärna dit o glutta lite :)


Idag, lördag så har Simba fått sig ett litet bad. Behövdes efter några dar i stallet plus att han fäller underull som bara den. Har nu stått ute nästan 45 min o kammat honom så nu är han fin :)

Ovido - Quiz & Flashcards