Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Maria Fogmar - 6 maj 2009 08:35

Vilken härlig morgon det är idag!

Har precis varit ute med Simba och naturen håller så sakteliga på att vakna till liv denna morgon..


Gräset är fortfarande blött efter gårdagens regn, solen skiner som aldrig förr och allt det gröna som har vuxit upp fullkomligt lyser. =)

Det är ca 8 grader varmt, svag vind men solen värmer alldeles underbart.

Allting är fortfarande tyst o stilla, Simba lufsar omkring och luktar i buskarna.

Fåglarna börjar kvittra och humlorna surrar i trädkronorna..


När jag närmar mig hästarnas hage så hör jag Lina smågnägga när hon hör mina steg som för att säga- god morgon (och ja, också för att säga- hallå!!!!!!!!!! vart har du varit, jag är hungrig. skratt)


Hörde på radion att det skulle bli mulet idag... hoppas inte det för nu är det verkligen jättemysigt ute. :)

Ovido - Quiz & Flashcards