Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Maria Fogmar - 21 maj 2009 16:45

Idag är det min dag för jag fyller år! :)

Hur mycke vet jag inte för jag har slutat räkna nu... smile


Har precis haft familjen på besök och vi har ätit smörgåstårta, mums.

Vi skulle sitta ute hade jag tänkt, så jag hade förvarnat om att ta med extratröjor om det blir lite kyligt.

Vädret är kanon men det blåser lite.


Det slutade med att alla satt med jackorna på (alla utom jag som inte alls frös) och sen fick dom liksom den där tomma stirrande blicken som man får när det känns som att man håller på o fryser ihjäl, asgarv!!

Händerna skakade på dom så dom knappt fick i sig tårtan, vilka frysskitar!!


Vi skrattade gått åt situationen allihopa innan jag till slut fick ge upp min fina utomhusdukning och gå in med alltihopa innan gästerna blev blåa om läpparna. hahahahaha


Jaja, det blev lika mysigt inne så vi fortsatte där. :)


Nu ska jag snart till stallet o rida Snappie.


Hopp o hej!!

Ovido - Quiz & Flashcards