Alla inlägg den 9 maj 2009

MH!

Av Maria Fogmar - 9 maj 2009 22:15

Idag har det varit en riktig höjdardag!

Simba har tillsammans med mig genomgått ett så kallat mentaltest (MH).

Det gör man för att få en beskrivning av hundens temperament, man kollar tex rädslor, ljudkänslighet, tillgänglighet, jaktinstinkter och slutligen skott.


Det gick hur bra som helst!!! =)


Mentalbeskrivaren sa att jag hade en mycket stabil hund och han fick väldigt bra betyg på alla moment.

Jag va så stolt över honom att jag log hela vägen hem, smile..

Min fina nalle. Jag trodde så klart på honom annars hade jag aldrig anmält mig men han är ju ändå bara precis ett år fyllda så han va ju lite yngre än dom andra.


Så nu kan jag titulera honom Duvasgårdens Petit Pluto, godkänd mentalstatus med godkänt skott!!!  =)


Jag är såååååå glad!!




Fiiiinaste killen!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards