Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Maria Fogmar - 2 juni 2009 15:57

Nu finns det 2 nya album i mitt galleri, officiell utställning Österbybruk 2009 och första badet. Alla bilder tagna av Emelie Söderberg.

Tack Emelie för fotohjälpen! :)

Av Maria Fogmar - 2 juni 2009 14:37

I söndags hade "upplandslejonen" sommaravslutning. i stort sett samma gäng som Simba och jag träffade i vintras.

Den här gången skulle hundarna få bada! :)

Vi möttes upp i Gimo och åkte sen till Gimodammen till ett ställe en bit ifrån den "riktiga" badplatsen.

Simba har aldrig badat ute förut så det skulle bli kul.

Jag hade honom kopplad nästan hela tiden då det va så många hundar med och eftersom det va första gången han badade så ville jag inte att han skulle "luras" med av dom stora hundarna att simma iväg.

Solen sken och med ca 26 grader varmt så va det riktigt härligt!


Jag kommer lägga ut fler bilder i mitt galleri på hemsidan, även från utställningen i Österby den 23 maj.

Men här ett litet smakprov.. :)


Ovido - Quiz & Flashcards