Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Maria Fogmar - 13 juni 2009 21:49

För övrigt går ALLA mina tankar till min vän Malin och hennes familj.

Hennes man Jon opererades i torsdags för ett mycket komplicerat hjärtfel, operationen gick jättebra men under natten drabbades han av en stroke i hjärnan och ligger nu på intensiven delvis förlamad och har tappat talet.

Detta är en mycket tung tid för alla inblandade då det är helt ofattbart att detta kan hända en man på 34 år!

Ingen vet hur detta kommer att sluta, självklart hoppas vi alla att han klarar av detta och tillfrisknar. Om det så tar flera år.


Jag har idag varit hem till Malin och gått långpromenad med hennes hundar så hon kan va hos Jon hela tiden och lägga all sin kraft på honom.

Va även dit på kvällen med Simba som dom fick rusa av sig lite i trädgården.


Många många kramar till DIG Malin och din familj, vi är många som tänker på er nu.

Du vet att du kan ringa när som helst om det är nåt!

Av Maria Fogmar - 13 juni 2009 21:42

Idag åkte jag till Avesta med Simba på utställning.

Det tokregnade- jättekul... Men den här gången hade jag faktiskt sytt ett täcke till Simba så han höll sig torr o fin.

Han är fortfarande lite tunn i hullet och har inte riktigt fått tillbaka pälsen.

Det va 4 st i hans klass och han fick en "etta" och gick vidare till konkurransen, där stod vi som nummer 3.

Han fick väldigt fin kritik (som vanligt :) ) och jag har nu lärt mig några knep hur jag ska ställa honom så även om vi inte gick till nån final ( vilket jag inte hade väntat mig heller) så är jag jättenöjd med dagen.

Har tyvärr inga foton från dagen då jag åkte själv idag.

Ovido - Quiz & Flashcards