Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

Tunga dagar..

Av Maria Fogmar - 13 juni 2009 21:49

För övrigt går ALLA mina tankar till min vän Malin och hennes familj.

Hennes man Jon opererades i torsdags för ett mycket komplicerat hjärtfel, operationen gick jättebra men under natten drabbades han av en stroke i hjärnan och ligger nu på intensiven delvis förlamad och har tappat talet.

Detta är en mycket tung tid för alla inblandade då det är helt ofattbart att detta kan hända en man på 34 år!

Ingen vet hur detta kommer att sluta, självklart hoppas vi alla att han klarar av detta och tillfrisknar. Om det så tar flera år.


Jag har idag varit hem till Malin och gått långpromenad med hennes hundar så hon kan va hos Jon hela tiden och lägga all sin kraft på honom.

Va även dit på kvällen med Simba som dom fick rusa av sig lite i trädgården.


Många många kramar till DIG Malin och din familj, vi är många som tänker på er nu.

Du vet att du kan ringa när som helst om det är nåt!

 
 
Malin Hedén

Malin Hedén

14 juni 2009 12:31

*gråter* TACK! Det behövs! Nu handlar det om att ta timme för timme och vara glad för den tid vi får och som det görs framsteg.
Jag gör av mig ikväll.
Jag har sovit en stund nu på soffan i anhörigrummet och snart får jag riktig HEMLAGAD mat *smile*
Jag har knappt ätit ngt på flera dagar :-(
Tack för att du har hjälpt mig med de fyrbenta. Skönt att slippa den stressen.
MYCKET!!!
Love M
Love M

http://wwww.malinheden.se

 
Mamma Yvonne

Mamma Yvonne

15 juni 2009 21:06

Hej Maria!
Tack för att du körde slut på Jim och Ella i går. De sov hela vägen till Värmland. När de kom fram slussade jag ut de två stora hundarna och det gick bra. Salukin höll på att skita på sig när hon såg Ella. *skrattar* men idag går det bättre.
Kram och tack
mamma

http://virvlans.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Fogmar - 15 maj 2011 21:21

I april va jag iväg på en viltspårskurs med Simba. Varken han eller jag har någon gång tidigare spårat eller gjort nåt liknande så det va lite pirrigt. :) Kursen va 2 dagar och det va jätteroligt. Simba fattade snabbt vad han skulle göra och tyckte...

Av Maria Fogmar - 30 mars 2011 15:15

Den 20e mars fyllde min fina Snappie 8 år! Galet vad tiden går.. :) Och hur kan man bättre fira detta än att åka på clinic för Rick Lemay! Sagt o gjort, jag lastade pållen och tog Emelie o Simba med mig och åkte till Long valley i Nykvarn. De...

Av Maria Fogmar - 16 februari 2011 23:20

Idag kom jag äntligen iväg till ridhuset med Snappie :) Han har vilat sen vi gick omkull helt enkelt för att jag inte har lust att rida på is längre, märkligt va? :P, dessutom har jag haft en trasig ruta på transporten men nu är det fixat så jag ku...

Av Maria Fogmar - 21 januari 2011 13:11

Jaha, då har man varit på sjukhuset för första gången sen jag föddes för snart 33 år sen....   Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Skulle jobba extra på natten men på eftermiddagen så red jag Snappie på ridbanan, det va blankis...

Av Maria Fogmar - 4 januari 2011 21:46

Nytt år- nya möjligheter! :) Verkar bli ett spännande år, har idag hämtat min nya häst! Har köpt en islänning, sto född 17 maj 2010. Jättefin tjej som blir musblack, har nu alla möjliga färger.. Är nog många som kommer att höja på ögonbrynen ...

Ovido - Quiz & Flashcards