Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Maria Fogmar - 18 juni 2009 09:43

Ja då va det midsommar igen..

Lite blandade känslor med tanke på allt som händer runt Jon och Malin..

Läget är för dagen stabilt och han börjar få ordning på motoriken igen, talet är det sådär med men sånt brukar ju ta tid.

Han har fortfarande ett väldigt stort tryck i hjärnan som inte vill släppa och det gör att läget fortfarande är kritiskt.

Men han är en kämpe hälsar Malin så vi hoppas och ber att svullnaden går ner!


Jag ska som vanligt åka upp till Dalarna över midsommar, vi (pappa, mamma och jag) har hyrt en stuga i Hjortnäs. Dom har åkt upp före då jag har jobbat tills nu. Så Simba och jag åker i eftermiddag så fort jag har vaknat. :)

Tanken är även att vi ska hälsa på Simbas uppfödare på vägen, det ska verkligen bli roligt.

Vi har ju inte träffats sen jag hämtade honom förra sommaren.

Tänk va tiden går... =)


Nej nu måste jag hoppa i säng så jag vaknar i tid sen!


HA EN RIKTIGT TREVLIG MIDSOMMAR!!

Ovido - Quiz & Flashcards