Direktlänk till inlägg 9 juni 2009

Jag har fått ett nytt beroende!

Av Maria Fogmar - 9 juni 2009 14:10

Jag har upptäckt Tradera och nu är det kört, skratt!

Vilken underbar sida, haha.

Finns hur mycke saker som helst till salu och till helt galna priser..

Jag har gjort mitt första inköp och är väldigt nöjd med resultatet- jag bjöd på ett par crocker jeans som jag tänker ha i stallet.

När man spenderar så många timmar i sadeln som jag gör så nöter man jeans kan jag säga.. Och med min kroppstorlek- låååånga smala ben så går det inte att köpa "billiga" jeans på typ Vera moda. Glöm det, det krävs märkes brallor med midje och längdmått. Och sånna går ju lös på runt 700 spänn!

Jättekul när man ska ha dom i stallet, INTE!!

Så jag fick tips av en kompis (TACK för det Ingela :P) att kolla på tradera...

Sagt o gjort, jag hittade då dom crocker jeans som jag bjöd på och vann budgivningen!

Summan på dessa byxor blev hela 2 kr!!!!!

Helt otrolig!

Fick hem dom igår och dom är helt fläckfria, hela o rena och passade perfekt! 

Vad mer kan man begära... ?! hihi.


 
 
Malin Hedén

Malin Hedén

9 juni 2009 23:54

Hallå!
Ja, det där med Tradera är heeeelt sjuuukt *skrattar*. Jag har "Tradera förbud". Får inte vara där, för mig själv *hahaha*. Nej, men va f-n jag skulle handla massor av onödiga saker tror jag *läs VET*.
Jag har inte tagit tag i ditt album ännu, men jag plockar inte bort något förrän allt ligger i det nya och det även är länkat och klart;-).
När ska vi rida då? Jag skjutsar in Jon imorgon, så från och med då är kvällstid kört :-(
Kramis

http://www.malinheden.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Fogmar - 15 maj 2011 21:21

I april va jag iväg på en viltspårskurs med Simba. Varken han eller jag har någon gång tidigare spårat eller gjort nåt liknande så det va lite pirrigt. :) Kursen va 2 dagar och det va jätteroligt. Simba fattade snabbt vad han skulle göra och tyckte...

Av Maria Fogmar - 30 mars 2011 15:15

Den 20e mars fyllde min fina Snappie 8 år! Galet vad tiden går.. :) Och hur kan man bättre fira detta än att åka på clinic för Rick Lemay! Sagt o gjort, jag lastade pållen och tog Emelie o Simba med mig och åkte till Long valley i Nykvarn. De...

Av Maria Fogmar - 16 februari 2011 23:20

Idag kom jag äntligen iväg till ridhuset med Snappie :) Han har vilat sen vi gick omkull helt enkelt för att jag inte har lust att rida på is längre, märkligt va? :P, dessutom har jag haft en trasig ruta på transporten men nu är det fixat så jag ku...

Av Maria Fogmar - 21 januari 2011 13:11

Jaha, då har man varit på sjukhuset för första gången sen jag föddes för snart 33 år sen....   Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Skulle jobba extra på natten men på eftermiddagen så red jag Snappie på ridbanan, det va blankis...

Av Maria Fogmar - 4 januari 2011 21:46

Nytt år- nya möjligheter! :) Verkar bli ett spännande år, har idag hämtat min nya häst! Har köpt en islänning, sto född 17 maj 2010. Jättefin tjej som blir musblack, har nu alla möjliga färger.. Är nog många som kommer att höja på ögonbrynen ...

Ovido - Quiz & Flashcards