Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Maria Fogmar - 1 januari 2009 18:52

Då har vi klarat av nyår med då.

Bara att börja ladda inför midsommar. :)

Hästarna har överlevt smällarna och även Simba.

Han fixade sin första nyårsafton med bravur, brydde sig inte det minsta om alla smällare. Jätteskönt!

Har för övrigt vägt honom, och min "lilla valp" väger nu vid 8 månaders ålder 46.7 kilo! Börjar bli lite svårt för honom att få plats i mitt knä men med lite vilja så går det , smile o pust... skratt


Snappie började nya året med att ta av sig en sko i hagen, morr.....

Så det blir till o spika tappsko imorrn...

Kan även tillägga att han är liiite pigg för dan :) har ju inte kunnat rida nu för det är så hårt ute. Ska ta mig iväg till ridhuset nån dag så vi kan sätta igång o jobba lite igen. Nytt år- nya tävlingar ;) jag längtar redan...


Nu ska jag hem (våldsgästar fortfarande mamma o pappas dator då min inte är lagad än.....) och ta in småttingarna, sen blir det soffläge framför tvn. :)

Är ledig imorrn och det ska bli såå skönt!


Har nu 4 dagar kvar på macken...........

Ovido - Quiz & Flashcards