Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Maria Fogmar - 2 januari 2009 18:56

Ja dagen började som sagt med att jag fick sko om Snappie i bak, han hade under natten även tagit av sig den andra bakskon... suck

Men efter lite slit så sitter där nu ett par nya skor!


Efter lunch åkte jag och Simba till Malin för att gå långpromenad med hundarna. Det va hennes Jim (bordercollie), Ella (dobermann) och hennes mammas dvärgschnauzer Elsa.. En salig blandning med andra ord :)

Vi gick upp i skogen och sen ut på en oändligt stor åker där vi släppte allihopa så dom fick springa o leka.

Helt fantastiskt att dom kommer så bra överens, jag menar 2 hanar och 2 tikar i alla åldrar.......

Jätteskoj!

När vi kom tillbaka så gick vi in till Malin och fikade, det stack i låren av kylan ute så det va riktigt mysigt o få äta mackor och dricka te. 

Lite senare kom Malins mamma Yvonne förbi med hennes dvärgpincher Pia, en liten men tuff valp. Hur söt som helst, men hjälp va stor Simba va tyckte hon och blev först lite rädd. Men sen fick jag igång henne så hon började leka med honom. Jag satt på golvet med henne i knät och Simba låg bredvid mig och hon satte tassarna i ansiktet på honom och studsade runt runt..

Sannerligen en syn kan jag säga. Malin fotade lite så jag ska kolla om jag kan få nån bild så ska ni få se. :)


Tack för en trevlig dag Malin!!

Ovido - Quiz & Flashcards