Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Maria Fogmar - 6 januari 2009 20:15

Idag va det då dags för min sista arbetsdag på macken....

Efter 10 år och 2 månader är det nu dags för nya tider.

Kanske är det det man behöver??

Lite konstigt är det iallafall..

Va inte så många som visste att detta va min sista dag, macken stänger helt den 9e februari, så det vart precis som en vanlig dag på jobbet..

Bortsätt så klart från att det börjar bli väldigt tomt på hyllorna.

Vilket också precis varenda kund måste påpeka...

-åhh va tomt det är här då??? Ska ni stänga eller??

- men det är ju en HEL månad kvar!!

- har ni inte bla bla bla? Nej, vi ska ju som sagt STÄNGA!!!

Dom tycker ju så klart att dom har fått ett hett samtalsämne, men.....

det är rätt tröttsamt när precis varenda en säger samma sak.

Oj då, då blir ni arbetslösa allihopa- stackars ER!!

Då är det så skönt att kunna svara att vi faktiskt har fått nya jobb. HAHA!!


Så imorrn är det dags!!

Klockan 9.00 ska jag va i Upplandsväsby och arbeta i Hööks butiken som ligger där. Jag ska vara där ons- fredag. Vi måste ju få lära oss kassan nånstans eftersom att "vår" butik inte har öppnat än. :)

Sen måndag den 12e så ska vi börja inreda nya butiken i Uppsala, spännande! :)

Det är väl lika bra att man hoppar i säng i tid ikväll, är nog inte läge att försova sig första dan va?? :S


Wish me luck!!

Jag rapporterar sen.....

Ovido - Quiz & Flashcards