Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Maria Fogmar - 17 januari 2009 19:56

Puh säger jag bara!

Har blivit några timmar den här veckan på nya jobbet...

Närmare bestämt 71 på 6 dar.....

Är inte ett dugg trött, skratt.

Det är hur mycke varor som helst som ska prickas av, larmas, sorteras och upp i butiken- som ännu inte har några hyllor uppe!

Vi gör ju allt själva så just nu ser det ut som om en bomb har slagit ner. :)

Men man börjar urskönja en butik faktiskt, jäklar vad bra det kommer att bli!

Imorrn är jag dock ledig och ska ägna hela dan åt mina djur.

Hoppas kunna åka till ridhuset med Snappie så han blir av med lite energi. ;)

Bloggar kanske nåt mer imorrn för nu orkar jag inte mer!! :)

Ska hem och inta soffläge, smile..

Drömmer om artikelnummer, larmknappar, grimmor, benskydd och en jäkla massa andra hästprylar, skratt.. Är nog inte ett dugg miljöskadad när det här är klart. Låg på lagergolvet igår och sorterade bett, klockan va väl ca 22 och Tina (en extrapersonal) och jag va vid det laget VÄLDIGT lättroade. Vi började skratta åt nåt så tårarna rann, undra om vi va trötta då???

Men roligt va det! (va det nu va vi skrattade åt.....)


Sov gott! Det kommer jag göra, smile... 

Ovido - Quiz & Flashcards