Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Maria Fogmar - 4 februari 2009 20:19

Jag vet.... det har varit "lite" dött i min blogg.....

Har jobbat som en tok och har fortfarande ingen dator, suck.

Har inte haft tid o lämna in den och ändå jobbar jag i stan..

Butiken öppnade i torsdags och det var hur mycke folk som helst, tror det va drygt 1400 pers!

Det har varit fullt ös medvetslös dom här dagarna och först nu i måndags så började jag på mitt "riktiga" schema.

Ska bli så skönt o ta igen allt jag missat nu med Snappie och Simba. ( och Freddi så klart ;) )

Red Snappie idag hemma på volten och det gick jättebra, lufsade runt lite bara så han fick röra på sig. Malin va med och tittade och då tyckte jag självklart att hon skulle upp i sadeln också för det börjar ju bli dags att rida in hennes lilla rödtopp och då kan det ju va skönt att iallafall ha suttit på en häst innan. :) Hon har ju haft en del spärrar sen hennes ridolycka som har spökat lite för henne men idag gick det hur bra som helst!

Jättekul o se att hon har fått tillbaka sitt självförtroende, så snart Malin rider vi tillsammans!! smile


Ovido - Quiz & Flashcards