Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Maria Fogmar - 21 februari 2009 19:34

Jag har köpt en ny grimma till Snappie, är ju rea på jobbet och då kunde inte matte låta bli, smile... Farligt med rea.... hihi

Men visst är den fin :)




Va för övrigt till ridhuset idag med Emelie, det gick jättebra (som alltid, jag vet! skratt) Jag övade koncentration och lyssna! Jag red honom enbart med benen och hade tyglarna hängande. Det innebär att Snappie måste va totalt "vaken" på dom signaler jag ger honom och snabb på att lyssna.

Det funkade super idag, red runt på stora och små volter, gjorde små fyrkanter, trianglar, rakt genom volterna, böt varv och runt igen.

Han va väldigt vaksam idag så det va kul. Märktes att det va jobbigt för han va ganska trött när jag va klar, inte svettig men trött i huvudet.

Kan han behöva ibland. :)

Av Maria Fogmar - 21 februari 2009 19:31

Här kommer några bilder som Malin tog på Ella o Simba ( Jim ville inte vara med på bild, tyckte nog att det va skönt att Ella jagade Simba istället, skratt.)



Ovido - Quiz & Flashcards