Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Maria Fogmar - 9 februari 2009 21:07

Idag har jag ÄNTLIGEN hunnit iväg för att lämna in min dator.

Jag har haft den i 1 år och 4 månader men har inte kunnat använda den sen i november.. Självklart är det bara 1 års garanti så med min vanliga tur så är det väl bara att betala reparation eller vackert köpa en ny... suck!

Jag yrkade iallafall på konsumentköplagen på 3 år och sa att jag ville reklamera datorn. Får se vad som händer, men nu har jag ju ändå lämnat in den så nu kan jag släppa det ett tag.

Håll tummarna att den går att laga!!!


Men det är ju o andra sidan ganska trevligt och sitta hos mamma o pappa och surfa för har man tur så kommer man mitt i maten. ;)


Red Snappie en stund på volten idag och f-n va smart han är den rackarn!

Jag hade grova vinterkängor på mig så jag fick inte på mig sporrarna.....

HAHAHA tyckte han och valsade runt lite som han ville, skratt. Va som att sitta på en tjock ponny som inte vill röra sig, men skam den som ger sig!

Efter tydlig förklaring för lilla herrn att -du ska minsann jobba ändå, så gick det bra till slut. smile

Är ledig tisdag och onsdag nu så då ska jag rida mer. :)

Ovido - Quiz & Flashcards