Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Maria Fogmar - 11 mars 2009 20:47

Eftersom att det va så hiiimla roligt o gå promenad i djupsnö så gjorde vi om det idag med. :)

Det hade till och med snöat 1 decimeter så nu va det 2 dm djupsnö, åh va härligt!

Jag antar att ni förstår att jag är aningen ironisk nu......

Snappie tyckte att det va minst lika roligt idag och han är inte det minsta ironisk när han uttrycker sin glädje i små spontana glädjefnatthopp lite då och då under promenaden...


Men vi överlevde även denna gång, smile.


För er som oroar er över min hälsa nu när jag har blivit så himla duktig på att motionera så kan jag lugna er med att efter gårdagens promenad så svepte vi en fanta direkt när vi kom tillbaka till stallet, vi var ju faktiskt JÄTTE törstiga när vi kom tillbaka, och sen på kvällen så jag la jag mig i soffan och öppnade en chipspåse så ni behöver som sagt INTE oroa er, skratt!!


Måste bara berätta vad Emelie sa till mig idag, jag höll på o skratta ihjäl mig..


Igår sa jag att jag skulle vilja börja träna lite, bara till exempel göra lite situps hemma. När man lätt kan lägga sig i soffan 3 timmar o glo på tv så kan man väl lika gärna lägga sig på golvet och göra situps i en kvart?!?!

Emelie hade iallafall tagit fasta på det jag sa, så igår hade hon lagt sig i sängen, satt händerna bakom huvudet och skulle göra situps...

Vad händer.... Jo hon vaknar halv 2 på natten med händerna fortfarande i startposition bakom huvudet! Hahahahahahahahaha, åh gud va jag skrattade!

-Du lär ju haft blodstopp i armarna sa jag, jo du, det kan du tro sa Emelie.


Jaja, tanken va ju otroligt bra och det va längre än va jag kom iallafall, skratt.

Ovido - Quiz & Flashcards