Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Maria Fogmar - 14 mars 2009 20:01

Emelie och jag va ju och kollade på "Män som hatar kvinnor" igår.

Det är en filmatisering av Stieg Larson böckerna, den första delen.

(det finns 3 böcker)

Den va asbra!! Ofta när man har läst böckerna så har man ju skapat sig en egen bild av huvudpersoner, omgivningar osv men det va precis som jag hade föreställt mig!

Såg dessvärre ingen scen från min gamla mack så den klippte dom väl bort eller så gick det så snabbt att jag inte märkte den :P


Emelie och jag har tokrutin på att gå på bio- vi poppar popcorn hemma, köper godis och läsk på ica och sen har vi med oss en hockeytrunk in i biosalongen som vi sitter o smygäter ur, hahahaha


Jag kan iallafall varmt rekomendera den, och längtar tills nästa del har premiär. :)


Och Cilla!! Du får se till och gå och se den här filmen så drar vi ihop ett gäng och går tillsammans på nästa! :)

Ovido - Quiz & Flashcards