Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Maria Fogmar - 17 mars 2009 21:31

Jag har fått tillbaka mitt liv!

Hämtade min dator idag!!!!!! Jippi!

Äntligen slipper jag sitta hos mamma o pappa hela kvällarna och gå igenom mail osv.. Inte för att det är nåt fel på att va hos päronen men det är väldigt skönt att nu kunna åka direkt hem från jobbet istället.


Jag har för övrigt blivit sjuk IGEN... suck.. Har blivit förkyld, ont i halsen och hostar så det känns som att inälvorna ska ramla ut :(

När jag kom hem nu på kvällen så fick jag världens hostanfall, hostade så mycke att man nästan spyr.. Ställde mig över handfatet och spottade blod....?? Kanske inte så jättebra.... :S Visserligen inte mycke men ändå..


Annars så verkar det som om våren är på väg..?! Hoppas iallafall, idag har det varit 7 plusgrader och sol. Härligt!

Då kan man äntligen börja rida hemma på ridbanan igen. :)

Ovido - Quiz & Flashcards