Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Maria Fogmar - 20 mars 2009 20:55

Idag fyller min älskade Snappie 6 år!!!

Tänk va tiden går, jag minns som igår dagen han föddes..

Jag hade ju så klart planerat att va med under födseln, hans mamma blev seminerad den 23dje, 25e och den 27e april så jag gick och väntade..

Såg inga direkta tecken på att det va dags så jag va ganska lugn.


På morgonen den 20e mars ringer Kerstin som äger stallet, klockan va nog ca 7, och säger att - det står en liten unge här i boxen och tittar på mig..

VA?!?!?!? Är det sant?? Jag kommer............


Det gick fort till stallet den dan ;)

Och mycke riktigt, där stod han som en liten solstråle, smile

Min lilla pojke :)

Hans mamma är rödfux med stjärn och Snappie föddes likadan, han va väldigt röd när han föddes sen blev han ganska snabbt mörkare men just den dagen såg det så härligt ut när dom stod där i boxen bredvid varandra, precis lika i färgen och med en vit stjärn i pannan.


En annan lite rolig grej......

Snappies mamma heter Kim.......

Gissa vem som har namnsdag idag...?!

Japp- KIM!


Grattis grattis Little M Snapshot!!

Ovido - Quiz & Flashcards