Alla inlägg under mars 2009

Av Maria Fogmar - 5 mars 2009 19:06

Jag får väl visa att jag lever....... :)

Låg hemma o va sjuk hela förra veckan så jag har inte direkt haft ork att blogga..

Har således inte hänt så mycke, Snappie har vilat och jag har mest legat i soffan med Simba.

Dom ringde angående min dator förra veckan, det va ett fel i den som dom nu ska laga ( gick inte på garantin- morr!!!) så förhoppningsvis så får jag den snart. :)

Va till ridhuset idag och red Snappie lite, ett vanligt motionspass bara så han får röra lite på sig. Måste försöka komma igång med honom ordentligt nu så jag kan börja planera årets tävlingar. :)

Va till veterinären med Simba idag för han haltar lite på ett framben, har fått utskrivet smärtstillande nu så får se om det går över. Är förhoppningsvis bara växtvärk............. :S

Ovido - Quiz & Flashcards